Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

fredag den 25. marts 2011

Vaginalstikpiller

OK, hvis nogen siger til dig, at du godt kan få lidt udflåd af vaginalstikpiller, så er det en underdrivelse af karat!

Efter ægoplægningen skal jeg tage Lutinus vaginalstikpiller tre gange dagligt i 14 dage. De indeholder et hormon der skal hjælpe æggene med at sætte sig fast. Efter de første 14 dage, overtager kroppen produktionen af hormonet hvis jeg bliver gravid.

De sættes op med et indføringsrør og det er lidt ligesom at sætte en tampax op. Men: What comes up, must come down! Aldrig har jeg følt mig så usexet og beskidt hele tiden. Jeg drømmer om et ordentligt skyl, men frygter at jeg skyller befrugtede æg med ud hvis jeg gør det. Lige nu ville et bidet have været skønt at have!

Ingen kommentarer: