Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

mandag den 31. oktober 2011

Sidste nyt fra fronten

Jeg skylder en opdatering - undskyld! Jeg synes tiden flyver af sted og der er sket så meget. Efter skuffelsen med de sidste æg der ikke blev til mere, gik vi i gang med en tur med fryseæggene. JEg var fortrøstningsfuld, fordi 4 frosne æg i to strå måtte betyde to omgange, ikke sandt? Men sådan fungerer det åbenbart ikke helt.

Ved optøning fandt man ud af at kun ét æg i første strå havde de kvaliteter et frossent æg skal have, så strå 2 blev også tøet op. Dér var også en levedygtig fætter, så to styks æg op i varmen. Og os på en uges skøn ferie. Dén timing kunne ikke have været bedre og jeg kan klart anbefale at komme væk og fylde tankerne med alt muligt skønt og nyt, i stedet for at være hjemme og gen-tænke de samme tanker igen og igen.

Og så går tiden jo også hurtigere til blodprøvedagen, ikke sandt?

Ingen kommentarer: