Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

fredag den 9. december 2011

Næste runde

Sidste uge bød på en scanning igen. Hvis nu graviditeten stadig var som den skulle være, ville vi sikker kunnet have set hjertebanken tydeligere end sidst. Nu fik vi blot bekræftet at der ingen graviditet er mere.

Den positive del ved det er, at min krop selv har skilt sig af med det der ikke længere er brug for. I praksis betyder det ingen udskrabning, og jeg fik set ved selvsyn at jeg har flere æg, der ligger på spring klar til at blive modnet.

Så nu er det om at heppe på næstkommende menstruation, så jeg kan ringe til klinikken og melde klar til næste runde. Kalenderen siger at jeg bliver 40 næste gang der fejres fødselsdag her i huset, så jeg tror jeg ender med at komme i en kort behandling. Jeg ved endnu ikke så meget, andet end det betyder at jeg slipper for næsespray. Det gør ikke så meget :-)

Ingen kommentarer: