Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

tirsdag den 27. december 2005

Vi?

Hvis vi nu skulle være så heldige at blive gravide... næ hov! JEG bliver gravid, han gør ikke. Jeg har aldrig fattet det dér VI er gravide. Forklar lige hvordan det bliver til VI. Ja, vi er to om at lave en bebs, men det er kun én der er gravid, kun én der buler uforholdsmæssigt meget ud hen over en periode på ca. 40 uger. Kun én der får fornøjelsen af at presse noget ud på størrelse med en melon, et sted hvor intet større end en agurk er behageligt. Jeg sætter stor pris på sympatien og indlevelsen i processen, men VI bliver aldrig gravide. JEG gør forhåbentlig.

Ingen kommentarer: