Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

lørdag den 22. januar 2011

We're in!

Skriiiiig! Hyyyyl! Gisp! Vi har en tid i februar. Hvor vildt er det lige?

På 21. dagen i cyklus skal jeg møde på fertilitelsklinikken, hvor jeg skal ultralydscannes indvendig, så de kan sikre sig at jeg har haft ægløsning og andre detlajer der sikkert også er væsentlige, men som jeg ikke lige kan huske. Hvis det er som det skal være, skal jeg begynde hormonbehandlingen.

Jeg ser mig selv som en velafbalanceret kvinde der ikke kommer med unødvendige og tilfældige følelsesudbrud - med mindre jeg ser en følelsesladet film. Ok, en film med en happy ending kan også gøre det. Ok, engang har jeg tudet til en reklame. Men altså! Hormoner er på vej i min retning, og jeg håber virkelig ikke at jeg bliver til en Bitch. Måske jeg bare skal undskylde på forhånd?

Ingen kommentarer: