Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

onsdag den 23. februar 2011

Mere til næsen

Ok, så mine slimhinder er for tykke! Det er alligevel første gang jeg har fået den kommentar.

Hvad det reelt betyder, er at jeg skal fortsætte med næsesprayen lidt endnu. I den lange behandling (som jeg er under) skal kroppen igennem en hel cyklus der er kunstigt styrret. Næsesprayen er med til at nedregulere mig og gøre kroppen modtagelig til at holde på et befrugtet æg. For tykke slimhinder vil betyde at ægget ikke kan sætte sig fast. Ergo lidt mere næsespray, og lidt mere vrisseri, hvis han nu skulle føle sig snydt indtil videre.

Og nu vi var ved at snakke om hormoner og alt det der skal bruges, så viser det sig at apoteket har udleveret for lidt gonal-f til mig, så mere næsespray og mere ægmodnings-trylle(dr)stik. Det tæller jo alt sammen.

Ingen kommentarer: