Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

søndag den 15. januar 2006

Ej blot til lyst

Apropos sengetider og hanky-panky, så er sex blevet lidt af en udfordring af og til. Det udfordrende ligger i at nyde de sexuelle akter, uden hele tiden at tænke på, om det nu er denne gang, det lykkes eller ej. Balancegangen mellem det vi har lyst til (eksempelvis oralsex), og det der skal til (indvortes ejaculation), kan godt være svær, og kan faktisk også være lidt af en lystdræber. Generelt tror jeg, at kvinder (jeg) tænker alt for meget, også under selve akten. Omend mine tanker ofte distraheres under forløbet, af ren og skær nydelse. Min frygt er, at sex kan ende med at blive en pligt, som udelukkende skal udføres sammen med ægløsningstidpunktet, for bebs-produktionen er det eneste mål. Jeg vil bibeholde mit mål om, at sex drejer sig om at nyde hinanden, og det er en akt der udspringer af lyst. Men jeg kunne godt bruge nogle råd.

2 kommentarer:

Grith sagde ...

Det lyder til at du tænker alt alt for meget på det:-) Kender det dog godt fra mig selv. Vi er lige blevet enige om at gerne må være. Og selvfølgelig tænker man da på ægløsningstidspunktet osv. Jeg tror dog helt sikkert finten ligger i ikke at gå så meget op i det. Prøv at fokuser på at dyrke sex regelmæssigt, gør det sådan lidt til en leg og et spil, istedet for at fokusere på om det nu netop bærer frugt denne gang:-)

Lucky sagde ...

Enig, jeg tænker for meget. Men det kommer måske helt naturligt efter så lang tid. Desværre er det ret omsonst, at sige "lad være at tænke" til sig selv. Men jeg prøver. Og vi har skam regelmæssig sex, jeg efterlyser sjov, lækker og lystbetonet regelmæssig sex. Suk. Tak for din kommentar - og rigtig god fornøjelse med bebs-produktionen :-)