Om mig

Om at være kvinde i slut30erne i dagens Danmark, med den lille krølle, at det tilsynelande ikke skal være let at producere et barn. Lidt tanker på vejen, inden vi giver helt op og anskaffer os en hundehvalp. Eller to.

lørdag den 14. januar 2006

Hønsegårde

Jeg prøver ellers på at holde mig langt væk fra steder som netbaby.dk. Mest af alt, for at skåne mig selv, for ikke at blive grøn af misundelse - og for ikke at miste lysten for at for børn fuldstændigt. Ja, det sidste var meget ironiskt ment, men netbaby.dk er et sted, hvor der meget nemt går hønsegård i det. Og hvorfor ikke? kunne man spørge. Ja, hvorfor dog ikke. Det har jeg ikke noget godt bud på, men personligt synes jeg bare, at det bliver for meget. I princippet har jeg jo heller ikke noget at gøre på netbaby.dk. Ingen rogn, ingen brød i ovnen, nada. Hvad jeg har, er ubefrugtede æg. Men ikke meget længere, hvis jeg skal bestemme dér. Mhuhaaahaaahaaa - sengetid!

Ingen kommentarer: